Published by Voicent Communications, Inc on
23 Aug 2014
-
Size
402.88 KB -
License
Freeware -
OS
Windows -
Price
$0 -
Developer
Voicent Communications, Inc -
Updated
23 Aug 2014 -
Downloads
201 (1 last week)
"Call Center Software - gestionarea call center-ului"
Software-ul Call Center pentru a măsura automat încărcările de lucru și pentru a ajusta ritmul de apelare externă pentru a respecta regulile de vânzări prin telemarketing ale FTC din SUA privind apelurile intenționat abandonate sau abandonate. Raportarea statistică vă ajută să îndepliniți cerința Safe Harbor FTC pentru colectarea și menținerea rapoartelor privind apelurile pierdute, asigurând protecția împotriva urmăririi penale pentru încălcări accidentale, regulate. Call Center Manager accelerează pregătirea eficientă a noilor agenți cu funcția de coaching șoaptă care permite coaching-ul apelurilor live, care nu este audibil pentru clienți, împreună cu monitorizarea și înregistrarea ușoară a apelurilor. Call Center Manager include capabilități de raportare statistică în timp real și istoric pentru urmărirea și gestionarea performanței agenților, a utilizării liniei și a productivității campaniei. Voicent's Call Center Manager este un instrument software puternic pentru măsurarea și gestionarea Call Center-urilor.Utilizați-l pentru:
- gestionarea calității performanței agentului
- Monitorizare și înregistrare ușoară a apelurilor
- Capacitatea de coaching capabil să permită coaching-ul agentului live-call și instruirea acestuia, care nu este audibilă pentru clienți
- Raportarea în timp real a activității și a disponibilității împreună cu respectarea Regulilor federale de telemarketing
- urmărește automat și ajustează pragurile Call Drop și ritmul de apelare, pentru a respecta regula de vânzări Telemarketing a Comisiei Federale de Comerț din SUA privind apelurile retrase.
-Ușor de înțeles de urmărire a performanței campaniei de calitate
- statistici sumare în timp real pentru volumul apelurilor, utilizarea liniei, performanța agentului și a campaniei.
-Automatically măsoară și ajustează ritmul apelurilor de ieșire.
-Acest lucru asigură eficiența agentului este maximizată, în timp ce restricțiile stricte ale FTC asupra ratelor abandonate și abandonate sunt onorate.
-Allow monitorizarea rapidă și ușoară a apelurilor, înregistrarea și coaching-ul "șoaptă" pentru a oferi instruire rapidă și foarte eficientă și feedback de supraveghere pentru noii agenți.
-Track-uri, colectează și raportează statistici privind volumul apelurilor, utilizarea liniei, rata de apeluri scăzute, performanța campaniei curente și istorice.
Requirements: Internet connection
What's new in this version: Call Center Software - New features and enhancements
Download Call Center Manager 9.0.5
(402.88 KB)
Top user review
There are no user reviews. Be the first to review this software.
Antivirus information
Download3K has downloaded and tested Call Center Manager on 23 Aug 2014 with some of Today's best antivirus engines and you can find below, for your convenience, the scan results:
-
Avast:
Clean -
Avira:
Clean -
Kaspersky:
Clean -
NOD32:
Clean