Microsoft Office 2010 14.0.6023.1000 Service Pack 1

Microsoft Office 2010 14.0.6023.1000 Service Pack 1

Developer's description
Published by Microsoft on 4 Jul 2011
  • Size

    362.00 MB
  • License

    Shareware
  • OS

    Windows
  • Price

    $449
  • Updated

    4 Jul 2011
  • Downloads

    5,410 (1 last week)

"Puternice instrumente noi pentru a exprima ideile."

Microsoft Office 2010 vă oferă instrumente noi şi puternice să-şi exprime ideile, să rezolve probleme, şi conecta cu oamenii. Office 2010 vă permite să lucraţi cum, când şi unde doriţi, permiţându-vă să obţineţi lucrurile de la un PC, Web, şi chiar un smartphone.

Utilizaţi Office 2010, practic oriunde: PC, telefon, browser-ul
Cu Microsoft Office 2010, aveţi posibilitatea de a revizui şi de a face editare minoră în Word, Excel, PowerPoint, OneNote 2010 şi documente, practic oriunde, cu ajutorul Office Web Apps de la mai multe locaţii de pe mai multe dispozitive.

Păstraţi-vă de oameni productivi în mişcare. Office 2010 vă permite să acceseze si sa editeze documente stocate pe un server în timp ce youâ???? Re offline cu SharePoint Workspace 2010, şi apoi se sincronizează automat aceste schimbări atunci când youâ???? Din nou online. Deci, stai în timp ce productiv în deplasare.

Sprijini angajaţii dumneavoastră, indiferent de locaţie sau de dispozitiv. Office 2010 vă ajută să economisiţi timp şi bani ajutându-vă să implementeze şi să gestioneze Office de pe PC, smartphone, şi Web, toate din cadrul familiare Microsoft System Center instrumente.

Aduce idei pentru viaţă
Creeze si sa livreze prezentări care vă ajută să stea afară din competiţie. Office 2010 va pune în directorâ???? Scaunul lui, permiţându-vă pentru a crea conţinut digital, orbitor în PowerPoint 2010 fără a fi nevoie de scumpe instrumente de la terţi. Şi vă puteţi difuza prezentarea la oricine cu un browser, chiar dacă acestea Dona???? Nu au PowerPoint.
 
Rămâi organizat şi pe partea de sus a muncii dumneavoastră. OneNote 2010 împreună trage totul, de la cifrele de vânzări de zi cu zi la imagini digitale, astfel încât toate informaţiile de care aveţi nevoie este uşor accesibilă. Puteţi crea, de asemenea, ia act de reacţii adverse care stau pe ecran cum vă deplasaţi între diferite programe, astfel încât să puteţi păstra gândurile organizate ca ai multi-tasking. Aceasta vă ajută să rămâneţi organizat în timp ce economisind timp.

Transformaţi intuiţia în perspective de a lua decizii mai rapide şi mai mult în cunoştinţă de cauză de afaceri. Excel 2010 furnizează instrumente de vizualizare îmbunătăţită a datelor, care vă pot oferi perspective cheie in procesele de afaceri şi de mesagerie şi de produse personalizate pentru a răspunde mai bine nevoilor clientilor. Tendinţe întregi pot fi transmise într-o singură celulă cu sparkline. Şi există mai multe opţiuni în stiluri şi pictogramele din formatarea condiţionată, precum şi capacitatea de a evidenţia elemente specifice, cum ar fi, cum ar fi???? Max / mina???? într-un singur click.
 
Să lucreze mai bine împreună
Colaborarea înseamnă locul de muncă mai bune şi termenele limită bătut. Co-authoring permite mai multe persoane pentru a lucra la acelaşi document în acelaşi timp, cum ar fi un RFP, pentru a răspunde mai rapid şi de a respecta termenele limită. Cu Office 2010, mai mulţi membri ai echipei pot lucra pe Word 2010 şi 2010 documente PowerPoint în acelaşi timp şi de a vedea cine este de lucru pe care secţiuni, indiferent de locatie.

Reducerea costurilor de călătorie şi cheltuiesc mai puţin pe instrumentele de conferinţe de la terţi. Office 2010 ajută oamenii să vă economisi timp şi bani prin furnizarea de un singur clic de comunicare prin intermediul tehnologiei de comunicaţii unificate, şi în timp real de la partajarea de documente în Word, PowerPoint, Excel 2010 şi fără a fi nevoie pentru a comuta aplicaţii. Acest lucru face ca întâlnirile virtuale mai eficient astfel încât membrii echipei pot obţine mai mult de făcut, fără a fi în aceeaşi cameră.

Împărtăşiţi instantaneu o prezentare. Ţineţi întâlniri spontane cu clienţii şi partenerii, cu PowerPoint 2010. Prezentare de difuzare vă permite să prezinte o prezentare de diapozitive în întregime printr-o browserâ Web????, Indiferent unde publicul este de la. Nu este nevoie pentru clienţii dvs. de a avea un instrument de terţă parte de conferinţe, sau chiar PowerPoint. Tot ce trebuie să faceţi este să faceţi clic pe un link şi o fereastră de browser se deschide cu diapozitive.

Top 10 beneficii ale Office Professional Plus 2010

Economisiţi costurile de călătorie de care sa permita oamenilor tăi, cu instrumente de comunicare mai bune.
Office 2010 vă ajută să economisiţi timp şi bani prin furnizarea de un singur clic de comunicare prin intermediul tehnologiei de comunicaţii unificate, şi partajarea de documente din cadrul Microsoft Word, PowerPoint, Excel şi, fără a fi nevoie pentru a comuta aplicaţii. Acest lucru face ca întâlnirile virtuale mai eficient astfel încât membrii echipei pot obţine mai mult de făcut, fără a fi în aceeaşi cameră.

Bate termenele de lucru mai eficient ca o echipa.
Co-authoring permite mai multe persoane pentru a lucra la acelaşi document în acelaşi timp, cum ar fi un RFP, pentru a răspunde mai rapid şi de a respecta termenele limită. Cu Office 2010, mai multi membri ai echipei pot lucra pe Word 2010 şi 2010, PowerPoint şi să fie capabil de a vedea cine este de lucru pe ceea ce secţiuni.

Utilizaţi Office practic oriunde şi pe orice dispozitiv.
Cu Office Web Apps, aveţi posibilitatea să revizuiţi şi să facă modificările minore la documente în Word, Excel, PowerPoint şi OneNote 2010 de la orice telefon Internet Explorer, Firefox, sau Safari. Toate modificările sunt salvate şi apar exact aşa cum aţi intenţionat, astfel încât să puteţi trece cu uşurinţă de la un desktop pe Web, şi vice-versa.

Câştiga controlul asupra dvs. de e-mail şi calendar.
Outlook 2010 vă poate ajuta să preia controlul de zi cu instrumente de management de conversatie, sfaturi de e-mail, calendar, previzualizare şi multe altele. Stai mai bine organizat şi up-do-data, cu mai puţin efort şi pentru a găsi informaţiile de care aveţi nevoie rapid.

Să ia decizii în cunoştinţă de cauză de afaceri de-al doilea trebuie să
Excel 2010 furnizează instrumente de vizualizare îmbunătăţită a datelor, astfel încât să puteţi obţine informaţii cheie rapid şi uşor transforma numerele intr-o poveste de a împărtăşi cu alţii. Puteţi transmite tendinţele întregi într-o singură celulă cu sparkline, alege din mai multe stiluri şi pictogramele din formatarea condiţională, şi de a evidenţia elemente specifice, cum ar fi??? Max / mina????? într-un singur click.

Crearea de marketing sofisticate in-house pentru a obţine afacerea dvs. observat.
Office 2010 va pune în directorâ???? Scaunul lui, permiţându-vă pentru a crea conţinut digital, orbitor în PowerPoint 2010, care vine la viaţă cu tehnologie de ultimă audio / video de capabilităţi şi îmbunătăţiri de animaţie. Afacerea dvs. poate reduce costurile prin reducerea nevoii de instrumente de la terţi multimedia şi agenţii de design.

Permite angajaţilor să lucreze offline şi menţine afacerea ta merge mai departe.
SharePoint Workspace 2010 permite tuturor sa ia de la site-urile de conţinut offline, SharePoint şi de a lucra cu conţinutul lor de pe desktop, fără să se bazeze pe o conexiune la Internet. Acest lucru face mai uşor de IT de a conduce o strategie cu utilizarea mai coerentă a instrumentelor de colaborare bazate pe tehnologia SharePoint în întreaga organizaţie.

Fiţi mai productiv de a găsi ceea ce aveţi nevoie mai repede.
Office 2010 se extinde bara de instrumente pe parcursul tuturor aplicaţiilor, ceea ce face mai uşor pentru a găsi comenzile de care aveţi nevoie. Şi noul Microsoft Office vizualizarea Backstage (disponibil în toate aplicaţiile, cu excepţia Communicator) oferă oamenilor tăi acces rapid la operaţiunile importante, cum ar fi vizualizarea informaţiilor despre document, salvarea, imprimarea şi partajarea.

Proteja casutele de mail de la atacuri rău intenţionate, astfel încât toată lumea în afaceri poate odihni mai uşor.
Office 2010 oferă o caracteristică Vizualizare protejată pentru a vă ajuta să proteja împotriva malware-ului dumneavoastră de e-mail ataşamente şi fişiere de Internet, precum şi în Word, PowerPoint, Excel şi documente.

Stai organizat de păstrarea detaliilor potrivite la locul potrivit.
OneNote este o esentiale???? Prinde-all.â???? Din cifrele de vânzări zilnice de la articole de ştiri tăiate de pe Web, puteţi face totul accesibil şi la gata. Puteţi crea chiar şi note secundare, care stau pe ecran cum vă deplasaţi între diferite programe, astfel încât să puteţi păstra gândurile organizate ca ai multi-tasking.

Microsoft Word 2010 oferă cel mai bun din toate lumile: caracteristici îmbunătăţite pentru a crea documente de calitate profesională, modalităţi mai simple de a lucra împreună cu oamenii, şi aproape oriunde, accesul la fişiere.

Proiectat pentru a vă oferi cele mai bune document-unelte de formatare, Word 2010 vă ajută să vă organizaţi şi să scrie documente mai eficient. În plus, aveţi posibilitatea să salvaţi documente on-line şi de acces, editare, şi partajaţi-le de la aproape orice web browser.1 documentele dumneavoastră staţi în apropiere astfel încât să puteţi surprinde cele mai bune idei dumneavoastră ori de câte ori şi oriunde apar.

Microsoft Access 2010 este tot despre simplitate. Access 2010 vă împuterniceşte pentru a face cea mai mare a informationâ ta????, Chiar dacă youâ???? Nu esti un expert în baza de date. Şi, prin bazele de date Web nou adăugate, amplifică puterea de datele tale, ceea ce face mai uşor pentru a urmări, raporta, şi partaja cu alţii. Datele dumneavoastră nu vor fi niciodată mai departe decât browser-ului Web cel mai apropiat.

Microsoft PowerPoint 2010 vă oferă mai multe modalităţi de a crea şi partaja prezentări dinamice cu publicul decât oricând înainte.

Incitante noi capabilităţi audio şi vizuale va ajuta să vă spun un thatâ clar, poveste cinematografică???? E la fel de uşor de a crea, deoarece este puternic pentru a viziona. Cu instrumente noi şi îmbunătăţite de editare video şi foto, tranziţii dramatice noi, realiste şi animaţie, puteţi adăuga polonez la prezentări, care va captiva publicul.

În plus, PowerPoint 2010 vă permite să lucraţi simultan cu alte persoane sau posta online de prezentare şi de acces la practic oriunde, utilizând Web sau smartphone-ul

Microsoft Publisher 2010 vă ajută să creaţi, să personalizaţi şi să partajaţi o gamă largă de calitate profesională, publicaţii şi materiale de marketing. Cu Publisher 2010, aveţi posibilitatea să comunicaţi cu uşurinţă mesajul dvs. într-o varietate de tipuri de publicaţii, economisind timp şi bani.

Dacă youâ???? Re crearea de broşuri, buletine informative, cărţi poştale, felicitări, sau e-mail buletine informative, vă poate oferi rezultate de calitate, fără a avea nevoie de o experienţă de design grafic. Face treaba corect de prima dată cu Publisher 2010.

Microsoft Outlook oferă premium de afaceri şi personale de e-mail instrumente de management a mai mult de 500 de milioane de utilizatori în întreaga lume. Odată cu lansarea Outlook 2010, veţi obţine un set mai bogat de experienţe pentru a satisface nevoile tale de comunicare la locul de muncă, OME, şi şcoala.

De la un aspect reproiectat pentru a avansat de e-mail organizare, de căutare, de comunicare, şi caracteristici de social networking, Outlook 2010 vă oferă o experienţă de clasă mondială pentru a rămâne productiv şi în legătura cu dumneavoastră personale şi reţelele de afaceri. Doresc informaţii referitoare la Outlook 2010 cu clientul şi de caracteristici de gestionare a de contact? Vă rugăm să consultaţi Top 10 beneficii ale Outlook 2010 cu Business Contact Manager.

Bun venit la Microsoft InfoPath 2010, un instrument de formulare şi de creare de culegere a datelor, care ajută organizaţiile să eficientizarea proceselor de afaceri. InfoPath 2010 este proiectat atât pentru utilizatorii de avansate de afaceri şi dezvoltatorilor, în funcţie de tipul de formulare pe bază de soluţie de o organizatie are nevoie.

Fără a scrie cod, utilizatorii avansaţi de afaceri pot folosi InfoPath 2010 pentru a proiecta formulare electronice sofisticate de rapid şi de cost-eficient aduna informaţii. Dezvoltatorii pot crea formulare avansate pentru procese de afaceri departamentale şi de întreprindere, inclusiv aplicaţii compozite şi secvenţe de flux de lucru, cu InfoPath 2010, Microsoft SharePoint Server 2010 şi SharePoint Designer 2010â???? Folosind codul puţin sau deloc.

Microsoft Excel 2010 face posibilă analiza, gestionarea, şi schimb de informaţii în mai multe moduri decât oricând înainte, ajutându-vă face mai bine, mai inteligente decizii. Nouă analiză de date şi instrumente de vizualizare a vă ajuta să urmăriţi şi de a evidenţia tendinţele importante de date.

Încărcaţi cu uşurinţă fişiere de pe Web şi de a lucra simultan cu alte persoane online. Acces la datele dumneavoastră importante pe drum de la aproape orice browser Web. Dacă youâ???? Re realizarea unor rapoarte financiare sau de gestionare a cheltuielilor de personal, Excel 2010 vă oferă mai multă eficienţă şi flexibilitate pentru a vă atinge scopurile.

SharePoint Workspace 2010, extinde limitele de colaborare prin care să permită rapid, oricând, oriunde accesul la site-urile echipei SharePoint. Sincronizarea cu conţinut SharePoint SharePoint Workspace astfel încât să puteţi accesa, vizualiza, edita fişiere şi oricând şi oriunde de pe computer.

Lucrul în echipă este, de asemenea, mult mai uşor atunci când aveţi posibilitatea să coautor documente simultan cu alte persoane din SharePoint Workspace şi sincroniza automat modificările la Microsoft SharePoint Server, fără paşi suplimentari.

Microsoft OneNote 2010 vă oferă locul final de a stoca şi partaja informaţiile dvs. într-o singură, uşor-de-acces la locaţie.

Captură de text, imagini, video şi audio cu notele OneNote 2010, pentru a păstra gândurile, ideile, şi informaţii importante disponibile. Prin schimbul de notebook-uri, puteţi lua simultan şi editarea notelor cu alte persoane din reţea, sau chiar a păstra toată lumea cu uşurinţă în sincronizare şi până-la-data.

Puteţi lua, de asemenea, OneNote 2010 pe drum cu tine prin postarea de notebook-uri online şi accesarea lor de la aproape oriunde utilizând Web sau o smartphone.1

Mesaje instant de la locul de muncă va fi într-o clipă pentru tine cu Microsoft Office 2010, şi aşa va toate funcţiile legate de Microsoft Office Communicator 2007 R2 aplicare.

Thatâ???? Pentru ca Office Communicator 2007 R2 este strâns integrat în Outlook 2010, şi funcţionează perfect cu aplicaţiile Office familiare pe care utilizatorii le folosesc zilnic.
Prin utilizarea Office Communicator 2007 R2, puteţi experimenta simultan mai multe moduri de comunicare, inclusiv de mesagerie instant, conferinţe video, telefonie, partajare de aplicaţii, şi de transfer de fişiere.

NOTĂ:
Trebuie să vă înregistraţi pentru a testa suită Office 2010 Beta. Tasta de evaluare poate fi obţinut aici.

Microsoft Office 2010 Beta Language Pack

Interfaţa utilizator Microsoft Office Language Pack 2010 Betaâ???? oferă o interfaţă pentru:
- Microsoft Excel 2010 Beta
- Microsoft Outlook 2010 Beta
- Microsoft PowerPoint 2010 Beta
- Microsoft Word 2010 Beta
- Microsoft Access 2010 Beta
- Microsoft InfoPath 2010 Beta
- Microsoft OneNote 2010 Beta
- Microsoft Project 2010 Beta
- Microsoft Publisher 2010 Beta
- Microsoft SharePoint Designer 2010 Beta
- Microsoft Visio 2010 Beta

Limitări:
NOTĂ: Versiunea beta a Office 2010 va expira în luna octombrie 2010.

Top user review

There are no user reviews. Be the first to review this software.

Antivirus information

Download3K did not scan Microsoft Office 2010 for viruses, adware, spyware or other badware. For your own safety, we recommend that you always have an antivirus, with virus definitions up to date, installed on your computer when downloading and installing programs from the web.

Email me updates

Disponibil doar pe Download3k.com.
User rating
1.5/5 (4 votes)
Poor
Your rating
Your review